Iza Jaszczyszyn: Krzywe do pobrania + jak je wgrać } -->

Krzywe do pobrania + jak je wgrać

środa, 26 grudnia 2012



 Krzywe są już dostępne do pobrania TUTAJ (nowy link!)
A to będzie mały tutorial jak je wgrać do naszego Photoscape'a:
Kochana Kasia mnie uświadomiła o bardzo łatwym sposobie na wgranie krzywych, bez odkrywania ukrytych folderów i innych bajerów więc zajmie to wam dosłownie z 3 minutki.



Potrzebujesz:
Naturalnie program WinRAR (darmowy) żeby wypakować krzywe



1. Wchodzimy w link załączony powyżej i pobieramy nasze krzywe


2. Po otwarciu w WinRAR powinno to wyglądać tak jak powyżej- 3 moje najczęściej używane krzywe :)


3. Krok 3ci i ostatni. Otwieramy Photoscape'a, wciskamy Ctrl + M aby otworzyć krzywe, klikamy Load/Wczytaj wykres i w okienko które nam się otworzy przeciagamy krzywe z WinRAR'a. 

Także bardzo prosty proces jak sami widzicie, życzę miłej zabawy z moimi krzywymi jak i ze swoimi :) Chyba porobię jakieś jeszcze i jeżeli będą się nadawały w jakiś sposób to dam do pobrania :)

Edit: jak widać krzywe są bardzo delikatne i subtelne, czasami nałożenie jednej krzywej może dać małe efekty. Spróbuj nałożyć dwa lub trzy razy albo nakładać różne na przemian a efekt będzie mocniejszy i ciekawszy!

Miłego wieczoru!

46 komentarzy :

  1. jesteś niezastąpiona :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, uwielbiam Cię ^^,

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, już po raz drugi mi pomogłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się nie pokazuje to 'load ' :c

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumiem, po co je ściągać skoro one już są w nim jak się ściąga cały program ?
    no ale cóż może dlatego że są różne wersje.

    mimo to, ciekawie prowadzisz bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo pewnie pisze "Wczytaj" wykres :)
    Nigdy u mnie nie było już gotowych krzywych z programem więc nie wiem o czym mówisz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie jest to "Load"? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita ! Przede mną długi wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mozesz mi powiedziec jak tak jakby uaktualnić ten program? ponieważ ja mam inna czcionke niż Ty tzn tej co Ty kieds miałaś merry christmas ja takiej nie mam wogole wiesz jak sie uaktualnia czy co kolwiek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uaktualnia się programu, żeby były nowe czcionki, trzeba je wgrać do programu :) Zrobić o tym tutorial? :)

      Usuń
  10. Dzięękuje bardzo mi pomogłaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. A co to za krzywe? Co one robią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać zmieniają kolory :) Są do Photoscape'a żeby poprawić kolory zdjęcia :)

      Usuń
  12. Jeżeli wgra się te krzywe to one juz zostaną w tym programie? Czy trzeba je wgrywać za każdym razem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odpowiedź! Kurcze coś mi to nie wyszło. A wydaje się takie banalne :)

      Usuń
    2. Ale ze mnie ciołek! Już wiem co robiłam nie tak! ps. Jestes niesamowita , że tworzysz takie właśnie pomocne wpisy , czasami potrzeba małej pomocy a ty właśnie takiej niesamowicie przydatnej udzielasz! ♥ Podziwiam Twoją twórczość , właśnie takich artystów potrzebuje świat , czyż nie? ♥

      Usuń
  13. Jeśli ktoś ma WINDOWS XP. TO GDZIE TO WGRAĆ?; D

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHAMY CIĘ IZA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes Genialna! Udało mi się i to dzięki Tobie<3

    OdpowiedzUsuń
  16. jest jakaś funkcja w photoscape która daje tak niesamowitą delikatność jak w Twoich zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zrobiłam notkę o tym jak przerabiam zdjęcia :)

      Usuń
  17. JESTEŚ KOCHANA <3 Świetna notka !
    PS : Ta o czcionkach też była bardzo przydatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iza, pobieranie z tej strony jest darmowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłam wszysko tak jak napisałaś, a krzywe mi się nie pokazuję. Dlaczego ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, może zrzuć krzywe z winrara na pulpit a potem z pulpitu do folderu curves :)

      Usuń
  20. Świetny blog i daje ludziom dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam :) wykorzystałam nawet u siebie w ostatnim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dotarłam do Ciebie przed kilkoma chwilami, ściągnęłam krzywe, wgrałam i ciut poklikałam, i nie mogę wyjść z podziwu!!! Czuję, że spędzę u Ciebie dużo czasu :)) Dziękuję za dzielenie się wiedzą i narzędziami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pobrałam to z tego linku, ale niestety pobrało mi się jakieś serki programów i plików, a krzywych jak nie było tak nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej : D
    Bo co prawda mam photosacape , ale odrazu mi sie wlacza program , nie mam folderu .. Co zrobić :D ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć. Mam skype , ale nie moge znalezc z nim folderu. tzn. wiesz od razu mi sie program włacza .. co zrobić :D ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Klikam ctr+M ale nic mi się nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam, że w Photoscape jest opcja edycji krzywych ^^ :D Dodaję twojego bloga do obserwowanych, będę częściej wbijać! ;)
    Pozdrawiam :)


    unhappyprincess.photoblog.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. klikam ctrl + M i nic... co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  29. Możesz wgrać jeszcze raz te krzywe bo wygasły ;<

    OdpowiedzUsuń