Iza Jaszczyszyn: May 4th } -->

May 4th

sobota, 4 maja 2013

...czyli mały outing z siostrą


Wybrałyśmy się dzisiaj z Mają na małą przejażdżkę rolkami do parku by skorzystać z pięknej pogody! Po małym wypadku jakim był Mai stracenie równowagi przejechałyśmy metr na tyłkach i teraz mamy zdarte nogi i ręce ale było warto :) Jutro jeżeli nam się uda to również się wybierzemy!


No to fotorelacja:










Majka i pierwsza próba na One Legged King pose! :)



 I zdjęcia robione 5D:






Dla porównania- 5D i mój Rebel T3i z tym samym szkiełkiem i jaka różnica! 


No i siostrzane stanie na głowie również musi być! :)




...i moje ulubione zdjęcie! Chyba zacznę zbierać na te cudeńka!

Skoro już tutaj jesteś to zobacz też:

20 komentarzy :

  1. Prześliczne fotosy, jesteście obie niesamowite pięknie! Gratuluję, dbajcie o siebie i pilnuj siostry, bo jeszcze chwila i Maja stanie się obiektem wielu, wielu westchnień ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 14mm f/2.8 na tym porównawczym :) I generalnie gdzie mniejsze rozmycie to 14stka, kilka też jest z 70-200mm f/2.8 :) marzenie!

      Usuń
  3. Jakie urocze siostrzyczki ♥ Ile jest między Wami lat różnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 lat :) i miedzy maja a maxem tez 7 :)

      Usuń
    2. Jak się pięknie złożyło :D

      Usuń
  4. super zdjęcia, aż się miło patrzy, jak już słoneczko w końcu zawitało! :) PS. jejku, jakie Maja ma chudzinki nóżki! dlaczego mi się wydaje, cyz tylko mi się wydaje, że 4,5 i ostatnie zdjęcie (robione 5D)sąjakby troszkę zniekształcone ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo zniekształcone przez obiektyw 14mm :) jest to szeroki kąt więc pole widzenia jest ogromne a sam obiektyw jest wypukły więc stąd to zniekształcenie i głowa Mai jak kosmita :D

      Usuń
  5. Dobra ta twoja siostra, zarówno jako modelka jak i fotograf :D. O jogince już nie wspomnę ;). Wygląda kaby miała utonąć w tych rolkach :d

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę nie na temat, ale - nie bałaś się, gdy pierwszy raz próbowałaś stać na rękach? od jakiegoś czasu ćwiczę, a od wczoraj zainteresowałam się staniem na rękach i przedramionach ;) właśnie wykonalam ćwiczenia z Tarą Stiles "Core Strength" oraz "Ultimate Stretch Yoga Routine". przed chwilą próbowałam (przy drzwiach) stać na rękach, ale nie mogę się zmusić do tego, by mocno odepchnąć się nogami, tak jakbym wiedziała, że mam za słabe nogi. tak samo z przedramionami. też miałaś takie problemy? od czego lepiej zacząć - stanie na przedramionach czy rękach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był strach! Ale w pierwszy dzień się przełamałam, powiedziałam sobie "Dobra jeżeli chcę się nauczyć stania na rękach to muszę się przełamać, mam za sobą ścianę więc nie przewrócę się a w najgorszym wypadku spadnę na bok (co nie jest bolesne!)" poza tym opierasz się nogami o sciane i jest stabilnie! Spróbuj, odbij się kilka razy, za każdym razem coraz bardziej i wyżej aż nogi dotkną ściany :) Warto :) Lepiej najpierw stawać na rękach, na przedramionach trzeba nauczyć się oddychać w tej pozycji bo na początku mi było ciężko :)

      Usuń
  7. Moja siostra(troche starsza od Mai) nie daje sobie robić zdjęć. Szkoda. :)
    Przyznam, że nie jesteście do siebie podobne. Pewnie z czasem ta różnica ,,wyjdzie", bo tak samo było z moją siostrą.

    A co do zdjęć - jak zawsze rewelacyjne. Jesteś świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zrobiłaś na blogu to że masz zielone linki ? :)I to że masz inną czcionkę w tytule ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można sobie w edytorze bloga pozmieniać kolor linków. A z czcionką poczytaj na necie bo nad tym siedziałam kilka godzin w HTMLu.

      Usuń
  9. jak to zrobiłaś, że po bokach masz photobloga i najczęściej odwiedzane ? ja nie umiem tego u siebie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tak zwane Widgety. Kiedy wchodzisz w UStawienia i układ, masz tam układ swojego bloga i możesz sobie wybierać co dajesz do kolumn po bokach. Jest jeden z widgetów gdzie wyświetla najczęściej czytane posty. Co do Photobloga to wchodzisz na centralę i po lewej masz zakładkę "Elementy na stronę", tam ustawiasz sobie ustawienia jak ma to wyglądać, generujesz kod. Potem tak samo wstawiasz widget tylko tym razem widget kodu HTML/javascriptu i wklejasz tam wcześniej generowany kod. Powinno się wyświetlić.

      Usuń