Iza Jaszczyszyn: Małe zmiany... } -->

Małe zmiany...

czwartek, 30 maja 2013

...czyli jak blog Scraps & Pieces zacznie się zmieniać


Kochani,
jako, że ten blog dla mnie dużo znaczy i mam nadzieję, że dla was również chciałabym wprowadzić tutaj kilka zmian i uczynić tego bloga większym i lepszym niż jest teraz. Ten blog również, a przede wszystkim jest prowadzony dla was; by wam pomóc czy to z ćwiczeniami czy z fotografią czy zmotywować do czegokolwiek innego więc chciałabym włożyć większość swojej wiedzy tutaj abyście jeszcze chętniej i częściej zaglądali. Nie będą to wielkie zmiany- tematyka bloga się nie zmieni (w sumie on ma jedną tematykę?), od czasu do czasu nabazgram tutaj coś nudnego od siebie i jak zwykle nie zabraknie zdjęć. Tak więc co się zmienia?

Domena- od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą domeny- i nie, nie chodzi mi o coś takiego jak www.izabela-jaszczyszyn-photography-and-healthy-eating-blog666.blogspot.com tylko o samą końcówkę- aby skrócić ".blogspot.com" do po prostu ".com". Nie jestem pewna jak to w waszych oczach wygląda ale mnie osobiście denerwuje to kiedy muszę wpisywać końcówkę .blogspot.com. Jeżeli macie mnie zapisaną w zakładce to w sumie nie ma o czym gadać ale mnie osobiście to denerwuje. Plus, to jakiś krok do dalszego prowadzenia tego bloga bo domena kosztuje a skoro wkładam w bloga pieniążki to muszę to wykorzystać, tak? :)

AdSense- od 29.05.13 pojawiły się u mnie reklamy na blogu. Jest mi z tego powodu jakoś głupio, zresztą jak zawsze kiedy dostaję kasę za coś co robię ale postanowiłam, że skoro całkiem ładna gromadka czerpie wiedzę/inspiracje/motywację z tego bloga to mi się też trochę należy. Oczywiście, żadne pieniądze nie zastąpią tych "dziękuję" które również dostaję ale pieniądze zarobione na AdSense (jeżeli w ogóle zarobię :) zostaną w większej części przeznaczone w celu rozwijania tego bloga. Czy to będzie przedłużenie domeny, czy też konkurs dla was z nagrodami trochę lepszymi niż kubek lub breloczek do kluczy, czy też zakupienie dla siebie trochę lepszego sprzętu żebym mogła sama się rozwijać i przy tym przekazywać wam swoją wiedzę. Nie nastawiam się od razu na miliony a wręcz będę zachwycona każdym zarobionym pensem. To dzięki waszym wizytom ten blog pracuje. Oczywiście nie same wizyty nabijają pieniążki a klikanie w reklamy ale teoretycznie więcej wyświetleń = większa prawdopodobność, że ktoś kliknie w reklamę tak więc ja także muszę sobie na te wizyty zapracować. Więc postaram się uczynić tego bloga jeszcze lepszym dla samej siebie i dla was :)


Aby dowiedzieć się jak działa AdSense na blogach- przeczytaj tutaj.


Tak więc z tymi wyjaśnionymi sprawami idę się pilnie uczyć bo za tydzień już egzamin. A po tym was zasypię tutorialami, ćwiczeniami, przepisami, może krótkimi filmikami i pewnie innymi rzeczami. Zachęcam, zachęcam i jeszcze raz zachęcam do zostawiania propozycji na tutoriale czy na notki w komentarzach bo wszystkie pomysły spisuję w notatniku ale miło zawsze jest widzieć nowe propozycje.
Takie 'większe' zaległe notki o które często pytaliście to na temat mojego koczka (O.o) oraz jak przerabiam filmiki więc bardzo możliwe, że je zrobię :-)

Do następnego i dziękuję za uwagę :-*





41 komentarzy :

  1. ooo , no to fajnie :* na mnie zarobisz chyba ze 100 dolarów bo jestem tu codziennie kilka razy !! :D pozdrawiam ;* a możesz zrobić filmik, taki rodzinny, londyński, z codzienności .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile zarabiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest napisane, ze nie moge mowic o takich rzeczach :)

      Usuń
  3. więceeeej tutoriali, krzywych, jak przerabiasz fotki, przede wszystkim w photoscape możesz drobne w photoshopie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki tobie zainteresowałam się yogą i codziennie wykonuję ją z Tarą :) może mogłabyś dodać jakąś notkę na ten temat, może opowiedziałabyś o swojej przygodzie z yoga, jakie są korzyści, jak na ciebie wpłynęła :) i mam pytanie - czy interesujesz się stretching'iem? pytam dlatego, ze sama zaczęłam się rozciągać, chcę umieć zrobić szpagat, i te wszystkie rzeczy, które potrafi Tara! i z chęcią bym dowiedziała sie czegoś wiecej o stretching'u, niestety w google nie ma żadnego ciekawego artykułu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bardzo chcę się rozciągać ale brak mi w tym systematyczności :( Aczkolwiek o yodze pisałam kilka notek wcześniej pod działem "Fitspiration" na górze, pod tytułem chyba "A bit of yoga" :)

      Usuń
  5. O to dużo zarobisz, mając tylu czytelników :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to w sumie chodzi o klikanie w reklamy które są po bokach a nie o same wyświetlenia :) Ale teoretycznie więcej wyświetleń = większe prawdopodobieństwo, że ktoś klinie w reklamę :)

      Usuń
    2. w takim razie będę klikać :D

      Usuń
    3. Dziękuję ślicznie! :) Ale nie musicie jeżeli nie chcecie, to ma być z waszej woli i jeżeli chcecie żebym zarobiła :D
      No i za często też nie można kliknąć bo mogą zamknąć bloga :/

      Usuń
    4. Dziękujęęę cudownie, kłaniam się do stópek i całuję rączki! :D

      Usuń
    5. no to ja też kliknę :)

      Usuń
  6. Super ze masz takie plany na tego bloga :D Bo bardzo często tu zaglądam i uwielbiam czytać Twoje wpisy. Masz piękne zdjęcia i dzięki tobie zainteresowałam się yoga :) Tak wiec dziękuje :) I czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dasz tutorial jak nauczyć się obcego języka?
    ten z karteczkami był GENIALNY !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ciekawy pomysł! :)

      Usuń
    2. z tym językiem to dobry pomysł, bo strasznie trudno mi się nauczyć angielskiego-.- :)

      Usuń
    3. Ok postaram się coś wykminić i sporządzić z mamą jakąś notkę bo ona jest nauczycielką angielskiego więc może zrobi ze mną jakieś kolabo! :D

      Usuń
  8. Uwielbiam tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  9. regularnie zaglądając na twoje strony sama zainteresowałam się fotografią :)
    niedawno postanowiłam zakupic jakiś porządny aparat już udało mi się zebrać odpowiednie fundusze :D ale nie wiem jaki sprzęt wybrać... przyznam że zbytnio się na tym nie znam.
    Zastanawiam się nad zakupem nikona d3100, chciałabym się dowiedzieć co sądzisz o tym sprzęcie i czy to dobry wybór :) mam nadzieję ze uzyskam odpowiedź na to pytanie bo bardzo liczę się z twoim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to zły aparat i wiele ludzi go wybiera kiedy zaczynają swoją przygodę z fotografią :)Generalnie wiele z tych aparatów na poziomie amatorskim są bardzo podobne i największą rolę gra tam obiektyw :) Więc pomyśl nad wyborem obiektywu :) A obiektyw zalezy od zdjęć które Cię interesują- portrety, krajobrazy, macro, itp itd :)

      Usuń
  10. mogłabyś kiedyś zrobić notkę o obiektywach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od ilu lat mieszkasz w Londynie ? I czy płynnie mówisz po angielsku ? Może jakaś notka o uczeniu się jeśzyków obcych ? ;) A zmiany na blogu są jak najbardziej świetnym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 8 :) Mówię płynnie :) Już podesłali mi tą propozycję wcześniej i myślę, że pojawi się tutaj :)

      Usuń
  12. Moim zdaniem to świetny pomysł, bo odwalasz na prawdę kawał roboty pisząc notki i pomagasz wielu mniej doświadczony ludziom, więc dlaczego nie miałabyś i Ty czerpać korzyści z własnej pracy? Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie, że masz takie pomysły na bloga :) znalazłam Cię na fbl a jak zaczęłam czytać Twojego bloga, to już totalnie zostałam Twoją fanką ;) czekam na jeszcze więcej notek i zdjęć <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za. Świetny pomysł. Ja tu często zaglądam, bo jakoś lubię czytać Twojego bloga, piszesz tak życiowo i w ogole zrozumiałym językiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Klik klik w reklamy już poszedł! ;)
    Izuś, można się z Tobą skontaktować jakoś prywatnie? Potrzebuję odpowiedzi na kilka nurtujących mnie pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz śmiało izuulec@gmail.com :* dziękuję za klika i za odwiedziny ogólnie :*

      Usuń
  16. Ja jestem za tym aby zostało blogspot to nadaje tego " charakteru " , że się po prostu nie wywyższasz ani nic i jesteś po prostu taka jak my, dajesz nam wskazówki itp. a samo " .com " już dla niektórych ludzi o niskim ilorazie inteligencji mogłoby być " woow , ma swoją stronkę, pewnie jakaś głupia, tempa iwg wybiła się nie wiadomo czym a robić zdjęć nie umie " i nie zrozumie ludzi, którzy tak będą twierdzić ale ja na twoim miejscu wolałabym tego uniknąć zostawiając po prostu.. blogspot :) /Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Izulec, no!!!! szacun idziesz jak burza, z uwag to za dużo tekstu za mało zdjęć, duuuuuuużo zdjęć,ja uwielbiam je oglądać, nowe zdjecia nowe wejscia i klikać na reklamy tez będę, masz moje 100% wsparcie, twoja stara klotka FISIELEC

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje loki... Może zrobisz też tutorial jak je robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię aczkolwiek to nic trudnego :) bardzo możliwe, że na dniach się pojawi bo kończę swój ostatni egzamin w środę i będę miała dużo wolnego czasu :*

      Usuń
  19. Przeczytałam i stwierdziłam, że moje dobre serduszko kliknie w reklame! :>
    ps dzięki Tobie wreszcie uwielbiam swoje czarno-białe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń