Iza Jaszczyszyn: Fotorelacja } -->

Fotorelacja

poniedziałek, 22 lipca 2013

Porobiłam ostatnimi czasy trochę więcej wakacyjnych zdjęć więc wrzucam je tutaj abyście też mogli sobie pooglądać. W niedzielę też odwiedziłam Safari w Czechach ale nie wzięłam aparatu tak więc zdjęć nie ma bo z telefonu wyszły okropnie :) Nie lubię robić zdjęć w takie ostre słońce bo często nie umiem opanować cieni. Co chwile ze znajomymi jeździmy sobie nad wodę, obijamy się z Miłoszem, chodzimy na grille i tak dalej, i tak dalej. Jest prześwietnie i te wakacje mogą się nie kończyć! <3






















38 komentarzy :

  1. Twoje zdjęcia, cała Ty - to taka magia, której nie chce się przestawać oglądać, nawet w takiej codziennej prostocie.., uwielbiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidze Cie za to że masz taki talent! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia! uwielbiam takie prawdziwe, niepozowane zdjęcia! widac radosc, przyjazn :) ohh.. piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie z miną pt: ''dobra, cycki na miejscu'' xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie zdjęcia! A te portrety babci i brata najcudowniejsze :)
    Iza, mogę wiedzieć jakiego obiektywu tu używałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz może gdzie koleżanka kupiła ten różowy strój? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, przede wszystkim piękne pamiątki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie piękne, magiczne, cudne zdjęcia...uwielbiam obserwowac Twojego bloga =) mam pytanie... czy przerabiasz wszystkie zdjęcia jakie dodajesz czy niektore same wychodza w takich pieknych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są chociaż trochę przerobione bo zawsze jest coś co mozna poprawić. Ale mniej więcej podobne kolory, nie lubię wielkich przeróbek :)

      Usuń
    2. W jakim programie poprawiasz zdjecia?

      Usuń
  9. Miłosz napewno będzie miał równomierną opaleniznę :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak niesamowicie piękne zdjęcia! A w szczególności tego małego chłopca i (prawdopodobnie) Twojej babci :o Nie mogę się napatrzeć :o

    OdpowiedzUsuń
  11. fotki chłopca na huśtawce - świetne :)
    w ogóle wszystkie fotki są bardzo fajne, klimatyczne, pełne optymizmu i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakim aparatem cykasz fotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. No Miłosz, bo teraz jesteś z Filipem tak?

      Usuń
    2. Cooooooo :D masz dziwne zródlo swoich wiadomosci :D

      Usuń
  15. kiedy nowy post :( ? czekamy

    OdpowiedzUsuń
  16. z sony a390 na jaki canon proponowałabyś przeskoczyć bardziej zaawansowany, kwota do 3 tyś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za sesję trzeba zapłacić Ci w funtach czy złotówkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, jeżeli w Londynie to w funtach a jak w Polsce to w złotówkach :)

      Usuń
  18. Jakiego używasz aparatu? ;) Interesuję się zdrowym stylem życia i czasem nabazgrolę coś tutaj. Założyłam bloga, inspirowanego Tobą , który motywuje mnie do ciężkiej pracy. Uff ;)

    http://my-healthy-lifestyle3.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Delly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam Canona Rebel T3i :)
      Pozdrawiam również i powodzenia! :)

      Usuń
  19. Cześć. Mam pytanie odnośnie obiektywów manualnych. Ostatnio nabyłam jeden, dobrze mi się nim foci. Mam jednak mały problem. W exifie pokazuje mi zarówno ogniskową jak i przysłonę w wartości 0. Pamiętam, że u Ciebie kiedyś na fotoblogu (a także u wielu innych fotografujących m42) w exifie wyświetlała się właściwa wartość ogniskowej i przysłony. Nie wiesz może od czego to zależy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz przejściówki/adaptera z czipem/dandelionem :) Jeżeli jest taki czip/dandelion to wtedy przesyła informacje o obiektywie do aparatu a bez niego nie :) Zresztą u mnie np jak miałam podłączoną Cosinę 50/1,7 to w exifie zawsze wyświetlało się f/1.7 pomimo tego, że przysłona np. wynosiła f/2.8 :) więc też nie jest bardzo trafne.

      Usuń
  20. Iza, świetne zdjęcia :)! Widać ten wakacyjny, radosny klimat. Chciałam Ci także napisać, że masz bardzo ładną figurę - widać ją trochę (nie do końca) na ostatnim zdjęciu z chłopakiem. Jest świetnie - kilka kebabów Ci nie zaszkodzi :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjecia, naturalne, takie jakie uwielbiam <3 Gdybym tylko odzyskala moj aparat, moje wakacje tez by byly swietne :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ta w turkusowym stroju to twoja siostra, bo mega podobna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, niestety nie mam siostry w podobnym wieku :) Moja siostra ma 10 lat dopiero :D Ale Ania (w turkusowym stroju) jest siostrą Pauliny (w różowym) :)

      Usuń
  23. kocham Twoje zdjęcia, są takie optymistyczne, ciepłe, napawają mnie dobrą energią! : )

    OdpowiedzUsuń