Iza Jaszczyszyn: Recap } -->

Recap

niedziela, 31 grudnia 2017

Ahoj! 


Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że już wkraczamy w 2018. Nie zrozumcie mnie źle, 2017 był wspaniały pod wieloma względami- ale to sprawia, że jeszcze bardziej nie mogę się doczekać przyszłego roku. Nie wiedziałam czy napiszę ten post ale patrząc ile zdjęć kisi się w moich folderach stwierdziłam, że muszę je wypuścić chociażby na koniec roku. Do napisania tego posta zachęciła mnie również moja mama która w drodze na lotnisko wczoraj przeprowadziła ze mną krótką sesję coachingu i uświadomiłam sobie jak bardzo zaniedbałam wszystko tutaj.

Były wzloty i upadki, jak u wszystkich. Jesienna chandra w tym roku niestety mnie nie ominęła, co skutkowało totalnym lenistwem i denerwowaniem się na siebie. W tym roku pojechaliśmy na wspaniałe wakacje do Włoch oraz spędziliśmy nasze wspólne święta z Dominikiem pierwszy raz w Londynie. W tym roku miałam przyjemność pracować pierwszy raz na ślubach i innych uroczystościach; z nowym sprzętem i pomysłami. Miałam okazję współpracować z pięknymi agencyjnymi modelkami. Dokładnie wczoraj minął dokładnie rok odkąd przywieźliśmy Mafinkę do nas do domu i została częścią naszej małej rodziny. Z pewnością znalazłoby się wiele rzeczy które zrobiłam źle lub nie na takim poziomie który by mnie satysfakcjonował ale pisząc tę notkę, uświadamiam sobie, że jestem dumna z tego co robiłam :) Mam nadzieję, że podsumowania u Was wyglądają tak samo lub jeszcze lepiej!

Zapraszam Was do oglądania fotorelacji z całego roku 2017!

 




































































































 Zdjęcia nie są w kolejności ale mam nadzieję, że się połapiecie :) Mam jeszcze kilka zdjęć do dodania ale niestety nie zdążę ich już dzisiaj obrobić więc podzielę się z nimi w następnym poście. 

Kochani, nie potrafię składać życzeń więc życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Oby był owocny dla nas wszystkich ♥

3 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna fotoleracja�� każdy kto Ciebie zna, wie, jak ważne chwile Twojego życia przedstawiłaś na tych zdjęciach �� to bardzo wzruszające i piekne�� bądź z siebie bardzo dumna i z tą dumą wchodź w Nowy Rok����

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia! Wszystkiego najlepszego i przede wszystkim mnóstwo weny i takich wspaniałych fotek w nowym roku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń