Iza Jaszczyszyn: Sunday } -->

Sunday

niedziela, 24 lutego 2013

 Napiszę tutaj dzisiaj kilka słów bo dużo ludzi się domaga chociaż beznadziejnej notki o niczym :)
Dzisiaj zakończyłam swoje ferie które trwały tylko tydzień niestety :x ale nie ma co płakać bo za 4 tygodnie znów wolne i znów będę w Polsce! Teraz póki co poluję na tanie bilety i niedługo raczej bukuję więc dwa tygodnie spędzę w dobrym gronie! 
Niedługo też powinnam rozpocząć współpracę z piękną dziewczyną, wschodzącą blogerką modową więc mam nadzieję, że będzie owocnie! Mam głoda na zdjęcia ale wszystkie piękne dziewczyny są w Polsce. No może nie wszystkie ale tutejsze piękności są albo chwilowo albo w ogóle nieosiągalne. Agencyjne mi się marzą ale praca z tutejszymi agencjami to ponoć koszmar w który nie warto się wciągać :)

Prośba: zna ktoś może fajne blogi z motywacją do ćwiczenia? Ogólnie porady żywieniowe, ćwiczenia, fotografie etc. Mogą być też fitblr/fitspo byle nie thinspo ani żadne anorektyczne dziewczyny.



Możecie mnie znaleźć tutaj:

13 komentarzy :

  1. stół czy tam blat mogłaś umyc wieśniaku przed zrobieniem zdjęcia :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, myślisz, że kogoś to obchodzi? :D

      Usuń
    2. ale dla Ciebie specjalnie wyczyscilam w szopie :D

      Usuń
  2. to czekamy na efekty tejże współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://wiara-walka-wygrana.blogspot.com/ tu dziewczyna z mojego miasta, schudla ponad 50kilo, wszystko zdrowo, caly czas sie odchudza :) calkiem sporo pisze o motywacjach i zdrowym trybie zycia.. warto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, uwielbiam cię i twoje zdjęcia :* jeżeli masz czas to zajrzyj do mnie :) co prawda nie robię takich cudownych zdjęć jak ty ale może ci się coś spodoba, dopiero zaczynam reallykins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stylowi.pl i zakladka fitness! :) pospolite, ale dobre i motywujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahhaha, mysle sobie w jakiej szopie?! co Ty masz szope koło domu!? O.o
    ... po 2 minutach od opuszczenia tej strony zakumałam o co chodzi i faktycznie xD dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Izo! mogłabyś mi powiedzieć jaka była twoja 1 lustrzanka? polecasz ją dla początkujących? :) ja dopiero zaczynam i chcę się wreszcie "przerzucić" z cyfrówki na lustrzankę;) pozdraiwam, Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Sony Alpha 300 :) w sumie tak ale patrząc na to co można teraz dostać i za jakie pieniądze to bym proponowała coś z Canonów albo z Nikonów :) Na Nikonach niestety się nie znam tak dobrze ale na Canonach się całkiem znam :)

      Usuń
    2. to jakiego canona byś mi polecała ?:) ja miałam ostatnio okazje focić canonem 1000d, lecz koleżanka miała coś poprzestawiane i nie wyszły za bardzo, rozmazane, albo kolorów wgl nie było a ja znów nie mogłam nic poprzestawiać żeby były lepsze, pewnie to była zasługa tego :(

      Usuń
    3. Canon 1100D jest lepszy od swojego poprzednika na pewno :)
      No ale nawet taki mój aparat - Canon 600D ja jestem bardzo zadowolona no i też nie jest jakiś super drogi :D
      Canon 500D i 550D też są fajne! :)

      Usuń
    4. no ja tak właśnie myślałam nad 600D :) dzięki! :*

      Usuń