Iza Jaszczyszyn: Blog roku 2013 } -->

Blog roku 2013

sobota, 1 lutego 2014


Mam do Was wielką prośbę- moja znajoma Ola bierze udział na bloga roku 2013 w kategorii Moda & Uroda. Blog raczej jest bardziej lifestyle'owy ale taką dostała kategorię :) Dlatego proszę każdego o pomoc w postaci SMSa na Olę która również mi w życiu bardzo pomogła!

Koszt SMSa to 1,23zł. W treści wpisujemy A00576 i wysyłamy pod numer 7122.

SMSa można wysłać tylko z jednego numeru.
Dziękujemy za każdego SMSa! 

Blog Oli
www.poziomeg.blogspot.com

7 komentarzy :

  1. A na twojego bloga też można głosować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić linka do tego bloga? Fajnie byłoby go chociaż zobaczyć, szkoda, że nie dałaś linka w notce ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz linka do jej bloga? żeby ludzie w ciemno nie głosowali :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakiś link ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing your info. I really appreciate
    your efforts and I am waiting for your further write ups thanks once
    again.

    my web blog ... hotel zaza

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wiem, że kosmicznie na temat i w ogóle. Jak ogarnęłaś początki jogi? masz jakieś ulubione video na youtubie? dzięki Tobie zakochałam się w pump It Up, była bym dozgonnie wdzięczna za uchylenie rąbka tajemnicy odnośnie jogi... xxx

    OdpowiedzUsuń