Iza Jaszczyszyn: Środa } -->

Środa

środa, 19 lutego 2014

Kolejny dzień w Krakowie = kolejne zdjęcia i kręcenie :) Z Olą i kotkami się nie opierdzielamy w ogóle (no może czasami) i aktywnie spędzamy dni. Dzisiaj Klaudia zrobiła żurek na który miałam tak długo ochotę i jestem spełniona a dzisiaj jeszcze mamy się wybrać na zapiekanki! Wyczuwam te +3kg po powrocie :)

A dzisiaj mimo obrzydliwej pogody spięłyśmy tyłki z Olą i wyszło kilka naprawdę fajnych ujęć z czego się cieszę bo udane zdjęcia poprawiają mi humor na cały dzień! Zapraszam do oglądania oraz na bloga Oli gdzie znajdziecie kilka dodatkowych ujęć www.poziomeg.blogspot.com























30 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia! Zjadłabym sobie jakąś zapiekankę,a za żurkiem nie przepadam :D

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Patrzyłam na nie z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ♥♥♥
    Ole czytam dawno i ją uwielbiam, a do tego jest bardzo fotogeniczna!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nie ma Madzi? :(Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia są wspaniałe ....
    optymistka-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza zrobisz post o wygladzie bloga ? jak ustawiac czcionki, napisy, ogólnie cały layout ? strasznie mnie ciekawią te niebieskie znaczki ` zaglądnij do mnie` :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka i świetne zdj. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola ma niesamowite spojrzenie! Takie hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie jest super, robisz bardzo ładne zdjęcia i ładne ujęcia :) przyjemnie się oglada :)

    napisałabyś może jakiś post na temat gimnastyki, stania na rękach itd? :) oczywiście chodzi mi o Twoje doświadczenie w tym, chyba wiesz co mam na mysli? ;)
    pozdrawiam i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowicie śliczna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  12. *-* Zdjecia sa swietne !
    A co tam 3 kilo w te czy we w te ci zrobi i tak bedziesz idealnie wygladac :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Na niektórych zdjęciach Ola wygląda jak Miley :D Ale zdjęcia są piękne :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz mozejakiegos bloga ktory mowi jak w naglowki zrobic zdjecie i te linki co masz u gory, jak zrobic czytaj dalej .. nic nie czaje w tym blogspocie

    OdpowiedzUsuń
  15. ile osob obserwuje cie na fbl?

    OdpowiedzUsuń
  16. modelka boską ma fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie proste, zwykłe ale idealne zdjęcia! Podobają mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna ta twoja modeleczka ♥
    _______________
    kixsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia <3 Kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś rewelacyjna. Kocham twoje zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń