Iza Jaszczyszyn: New video! } -->

New video!

sobota, 1 lutego 2014


Hej Kochani, ostatnio coś wspominałam, że montuję filmik ale nie zdradzałam żadnych większych szczegółów. Pierwszy raz robiłam coś takiego i żałuję, że nie mieliśmy więcej czasu aby nakręcić więcej scen bo miałam w sumie dużo pomysłów na ten klip ale niestety- zbyt mało czasu bo chyba następnego dnia już jechałam do Londynu. Na szczęście pewnie ani Małgosia ani Karim nie zamierzają szybko zakańczać swojej kariery muzycznej więc może kiedyś ja sama się wproszę aby popracować nad jakimś kolejnym filmikiem do coveru bądź własnej piosenki :)

Końcowy efekt możecie obejrzeć poniżej:

Oglądajcie w HD :)

A teraz zapraszam Was na strony Małgosi (wokal)
blogspot
soundcloud
instagram

Karim (gitara)
soundcloud

oraz Maciej MCO/Elocze studio (mix/mastering)
facebook

Na blogu Małgosi znajdziecie więcej backstage'u i kilka słów więcej o tym co robią :)
Miłego słuchania a następne wideo ode mnie będzie jakoś pod koniec miesiąca więc wyczekujcie! :)

25 komentarzy :

  1. pieknie Ci wyszedł ten filmik ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Po prostu rewelacja. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny filmik! Przyjemnie się słucha i ogląda. Wielkie brawa ;-)
    Mam pytanko... co to za czcionka, która jest na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakim obiektywem i aparatem nagrywałaś to video ? Przepiękny cover jak i teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna piosenka <3
    świetny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę wiedzieć co to za czcionka na zdjęciu? (: a video jak i piosenka - przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże nie wiedziałam, że Małgosia ma taki piękny głos! Przyznam się szczerze, że strasznie podoba mi się ten cover.... dużo lepiej mi się go słucha niż oryginału! Jestem pod wieeeeeeelkim wrażeniem. Klip też świetny, pomysł cuudowny - świetnie się wszystko komponuje. Nabiję sporo wyświetleń na YT :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się efekt końcowy :) Można udostępnić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ten filmik też montowałaś w programie Cyberlink Powerdirector 9 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iza, powiesz mi proszę cóż to jest za szablon który wybrałaś na swojego bloga? :) Pozdrawiam! A filmik cudowny, jak zresztą wszystko co wychodzi spod Twej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyna ma okropny głos .;c jakby śpiewała przez nos ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowo najłatwiej się pisze głupoty, powyżej dowód :>

      Usuń
  14. świetny jest ten filmik <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ma głos! a video miażdży, bo prostota - rewelacyjna robota!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudne! twoje filmiki są genialnie. najbardziej chwyciło mnie za serce i już ho ho czasu oglądam filmik "summer memories". ten filmik sprawia uśmiech na mojej twarzy. jest tyle w niej radości, miłości i zabawy. przesyłam gorące buziaki! czekam na kolejne wpisy i filmiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak robisz te napisy na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemnie się go ogląda jak i słucha piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie :) Bardzo lubię tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. angielski masz beznadziejny... (y)

    OdpowiedzUsuń